Novosti

06.09.2021

Volvo Cars koristi podatke iz automobila korisnika u stvarnom vremenu da bi postavio nove sigurnosne standarde

Sljedeća generacija automobila Volvo trebala bi biti najsigurnija nego ikad, zahvaljujući vrhunskom softverskom i hardverskom nivou, zajedno sa kontinuiranim i bržim unapređenjima sigurnosnih karakteristika na osnovu podataka u stvarnom vremenu.

Volvo Cars je oduvijek koristio pristup sigurnosti zasnovan na podacima te je koristeći podatke o saobraćaju iz stvarnih situacija razvijao nove sigurnosne tehnologije, čineći svoje automobile još sigurnijima. Za svoju sljedeću generaciju automobila, Volvo Cars se sada posvećuje obradi podataka iz korisničkih automobila u stvarnom vremenu, ako kupci odluče pomagati kompaniji Volvo Cars da svoje automobile učini sigurnijima.
 
Dopuštajući kupcima da na taj način izaberu i budu dio unapređenja nivoa sigurnosti, kao i sigurnosti saobraćaja, Volvo Cars može kontinuirano i puno brže da unapređuje svoje automobile, uz neprestano unapređivanje nivoa sigurnosti. Ti podaci bi uključivali kontinuirane unose podataka sa senzora iz okruženja automobila, kao što je senzor visoke rezolucije LiDAR, koji isporučuje tehnološka kompanija Luminar.
 
Inženjeri kompanije Volvo Cars mogli bi brže da provjere i potvrde karakteristike autonomnog pogona (AD), da bi podsticali sigurno uvođenje AD tehnologije. Zahvaljujući podacima generiranim na milionima pređenih kilometara kod desetina hiljada vozača Volva širom svijeta, inženjeri bi mogli puno brže provjeriti karakteristike AD-a za određene geografske lokacije nego sa ograničenim brojem automobila na testnoj stazi.
 
Provjerena ažuriranja postojećih sistema i nove karakteristike mogu se brzo uvesti putem bežičnih ažuriranja, povećavajući sigurnost automobila Volvo korak po korak. Prvi automobil koji je imao koristi od ovog novog pristupa razvoju sigurnosti jeste potpuno električni nasljednik vodećeg SUV-a XC90 kompanije Volvo Cars.
 
"Zahvaljujući podacima iz stvarnog života, možemo da ubrzamo naše razvojne procese i pređemo sa godina na dane", rekao je Ödgärd Andersson, izvršni direktor Zenseact, filijale softvera za autonomnu vožnju kompanije Volvo Cars. „Budući da prikupljanje u stvarnom vremenu generira puno više podataka, možemo ostvariti bolje i kvalitetnije skupove podataka koji nam omogućavaju donošenje boljih i bržih odluka o sljedećim unapređenjima u oblasti sigurnosti. Gigantskim skokom smo povećali sigurnost u našim automobilima i oko njih."
 
Da bi obrađivali prikupljene podatke o saobraćaju u stvarnom vremenu, Volvo Cars i Zenseact ulažu u tvornicu podataka koja će sadržavati više od 200 PebiBytesa (225 milijuna gigabajta) podataka u sljedećih nekoliko godina. Korištenjem mogućnosti vještačke inteligencije (AI) podaci se mogu analizirati u rekordnom vremenu. Kupci će moći da biraju da li će se ti podaci o njima prikupljati, a svi prikupljeni podaci bit će objedinjeni pod odgovarajućim zaštitnim mjerama za privatnost korisnika.
 
"Sigurnost je dio naše baštine i okosnica naše kompanije, ali softver je presudan dio naše savremene DNK", rekao je Mats Moberg, vođa istraživanja i razvoja u kompaniji Volvo Cars. "Dakle, iako nastavljamo nadogradnju na 50-godišnjoj stručnosti vodećeg tima za istraživanje nesreća u automobilima Volvo Cars, sada također možemo koristiti AI kao novi, virtualni tim za istraživanje nesreća."
 
Korištenje podataka u stvarnom vremenu jeste dio dugoročne vizije kompanije Volvo Cars za budućnost u kojoj se sudari jednostavno više ne dešavaju. Opremivši svoje automobile nekim od najboljih dostupnih i naprednih senzora, kompanija kontinuirano unapređuje sigurnost i autonomne pogonske sisteme.
 
Budući potpuno električni vodeći terenac Volvo Cars standardno će biti opremljen vodećom sigurnosnom tehnologijom u industriji, kao podrška kompaniji da spasi još više života postavljanjem novih standarda automobilske sigurnosti. Standardno će se isporučivati s vrhunskim senzorima, uključujući i senzor LiDAR koji je razvio Luminar, kao i autonomni računar za vožnju koji napaja NVIDIA DRIVE Orin™ sistem na čipu.
 
Kombinirajući taj vrhunski hardver sa softverom kompanije Volvo Cars, Zenseact i Luminar, Volvo Cars za sljedeću generaciju svoje, dobro uspostavljene, tehnologije za izbjegavanje sudara očekuje da će novi sigurnosni paket globalno smanjiti smrtne slučajeve i nesreće.
 
Vremenom će se automobil unaprijedoto, sa hardverskim i softverskim karakteristikama koje će omogućiti automobilu da preuzme upravljanje u slučaju da vozač ne reagira u situacijama opasnim po život nakon ponovljenih upozorenja. Dakle, iako potpuna kontrola uvijek ostaje na vozaču, automobil i njegova sigurnosna tehnologija mogu istovremeno podržavati i nadzirati vozača poput dodatnog para očiju i mozga.
 
-------------------------------
 
Grupa Volvo Car u 2020. godini
U poslovnoj 2020. godini Grupa Volvo Car zabilježila je dobit iz poslovanja u visini od 8,5 BSEK (14,3 BSEK u 2019. godini). Prihodi u tom periodu iznosili su 262,8 BSEK (274,1 BSEK). U cjelokupnoj 2020. godini globalna prodaja je dostigla 661.713 automobila (705.452), što je pad od 6,2 posto u odnosu na 2019. godinu.
 
O Grupi Volvo Car
Kompanija Volvo Cars osnovana je 1927. godine. Danas je to jedna od najpoznatijih i najuglednijih svjetskih marki automobila s prodajom od 661.713 automobila u 2020. godini u približno 100 zemalja. Volvo Cars je u vlasništvu Zhejiang Geely Holdinga od 2010. godine.
 
Od decembra 2020. godine u kompaniji Volvo Cars zaposleno je približno 40.000 (41.500) stalno zaposlenih djelatnika. Sjedište kompanije Volvo Cars, razvoj proizvoda, marketing i administracija većinom se nalaze u Göteborgu u Švedskoj. Sjedište kompanije Volvo Cars za APAC nalazi se u Šangaju. Glavni proizvodni kapaciteti kompanije smješteni su u Göteborgu (Švedska), Ghentu (Belgija), Južnoj Karolini (SAD), Chengduu i Daqingu (Kina), a motori se proizvode u Skövdeu (Švedska) i Zhangjiakouu (Kina) te dijelovi karoserije u Olofströmu (Švedska).
 
U skladu sa svojim novim poslanstvom, Volvo Cars svojim korisnicima želi pružiti slobodu kretanja na lični, održiv i siguran način. To poslanstvo se ogleda u mnogim poslovnim ambicijama: na primjer, zalagat će se za ostvarenje cilja da do sredine ove decenije polovinu njegove svjetske prodaje zastupaju potpuno električna vozila te da se pet miliona prihoda generira iz neposrednog poslovanja s potrošačima. Volvo Cars također se zalaže za trajno smanjenje svog karbonskog otiska, s ambicijom da postane klimatski neutralna kompanija do 2040. godine.
 

Obavijest

Tehnologija 'Cookie-a' omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije. Pročitajte više.

Slažem se